Al bij al een aangenaam vierdaags verblijf, kamer netjes met alle nodige uitrustingen maar wordt niet dagelijks gepoetst, we zijn op dag twee zelf om verse handdoeken gaan vragen bij de receptie. Hou rekening met het feit dat er geen enkele kastruimte is voorzien om je kledij of andere spullen in weg te stoppen, er is wel een kluisje ter beschikking en een kleine nis waar je hooguit je jassen kan ophangen. Raam openzetten was geen optie wegens bus die dagelijks gedurende langere tijd motor liet draaien voor het hotel. Ontbijt lekker en gevarieerd, let wel op de verschillende uren voor het ontbijt tijdens weekend en feestdagen. Zeer druk tijdens het weekend, was moeilijk om plaatsje te vinden in het restaurant, ga vroeg als je rustig wil ontbijten. Check-in en Check-out zeer vlot verlopen, kan volledig digitaal. Pas op wanneer je na de check-out nog naar toilet wil gaan bij de receptie, je hebt ook een pasje nodig om toegang tot deze toiletten te krijgen wat zeer onhandig is. Om dan nog iets te verkrijgen aan de bar is gelukkig je bankkaart voldoende ;-)