Geverifieerd
6/10 – Goed
1 jan 2025
Hotel met VIP Access maar niets van gezien! Nochtans een kamerupgrade gevraagd voor maar 1 van de 3 gereserveerde kamers.
Super gelegen om naar de binnenstad te gaan( metro vlak voor de ingang)
Verzorgde kamers met alles wat je nodig hebt
Goed restaurant en maitre was supervriendelijk tijdens het diner maar toen de tip op het einde niet naar zijn zin was was hij heel onbeschoft in zijn gedrag. Jammer…
Score kon veel hoger zijn maar VIP Access en maitre hebben de eindscore bepaald
Christophe
Christophe, reis van 4 nachten



















