Geverifieerd
8/10 – Zeer goed
26 sep 2023
Ik zou er zeker terug gaan maar niet in de voorlaatste week dat ze dichtgaan (einde seizoen) Veel basis dingen waren op of raakte op in de week die we er waren. Het personeel leek ook op hun laatste benen te lopen of ze kende geen glimlach of aardige communicatie. In het restaurant waren 2 mensen heel aardig, maar toonde ook moe. 1 barman was top, de andere waren ook moe of waren gewoon niet echt mensen met een smile. Verder fijn hotel en zwembad. Bedjes aan zee moest je betalen. Eten prima, veel te zout, maar dat is overal. Bestellen zonder extra zout was redelijk te doen. Kamer (Msize) prima.
Willemijn
Willemijn, reis van 7 nachten







![[PLACESROOM] for 4 Seaside | Kameruitzicht](https://images.trvl-media.com/lodging/6000000/5140000/5130600/5130567/d5f91cdf.jpg?impolicy=fcrop&w=1200&h=800&quality=medium)
![[PLACESROOM] size M for 2+1 Seaside | Een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed](https://images.trvl-media.com/lodging/6000000/5140000/5130600/5130567/100bafc3.jpg?impolicy=fcrop&w=1200&h=800&quality=medium)















