Geverifieerd
8/10 – Zeer goed
3 jun 2026
In een korte periode zijn wij hier 2x geweest.
De eerste kamer lag aan de straat kant.
Daar kun je wat last van hebben.
De tweede keer hadden wij een rustige kamer.
De kamers zijn op zich prima, de badkamer kan wel wat onderhoud gebruiken.
Er is een rooftop waar het ontbijt wordt geserveerd.(ontbijt is voldoende)
Verder lijkt daar overdag en in de avond niet veel te beleven, ondanks de vele reclame aanwijzingen in lift en kamers.
Er staan wel stoelen en zelf een klein zwembadje maar het lijkt alsnog dit nog niet klaar is.
Een prima centrale locatie voor een Napels vakantie
Hendrikus
Hendrikus, reis van 3 nachten





















