Geverifieerd
6/10 – Goed
24 sep 2016
Echt wel een parel...
Ben je op zoek naar een mooi en deftig hotel met kwaliteitsservice voor een lage prijs? Dan is dit jouw hotel; propere kamers met airco, koelkast, tv and wifi. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam, de bar gezellig, het eten heerlijk, het zwembad goed onderhouden. Ik heb hier een superleuke tijd gehad en deze plek zou dan ook een 5-sterren beoordeling hebben gekregen ware het niet door ene Marc. Deze barman weet totaal niet hoe klanten te bedienen en geeft je steeds het gevoel dat je hem lastig valt. Bah!






















