Geverifieerd
8/10 – Zeer goed
23 okt 2023
Het hotel ligt op een perfecte afstand van de metro. Daarnaast zijn er genoeg leuke restaurantjes in de straten er omheen. Ook is erneen goede supermarkt op dezelfde straat waar alles te halen valt. Het hotel zelf was schoon, netjes en genoeg ruimte in de kamers. Het enige nadeel vond ik is dat je met een wereldstekker niet bij je bed op kunt laden en je dus je spullen in de kamer op de grond moet leggen om op te laden. Verder was het top!
Anneke
Anneke, reis van 6 nachten
































