Bra hotell med tanke pĆ„ priset. Lite "kyligt" bemƶtande av personalen vid ankomst, dock bƤttre vid ƶvriga mƶten, hjƤlpsamma med bokning av transport till flygplatsen. NĆ„got som var riktigt dĆ„ligt var handdukarna som kunde behƶva bytas ut, dĆ„ de var mer grĆ„bruna Ƥn vita och knappt hade nĆ„gon uppsugningsfƶrmĆ„ga kvar... Mƶjlighet att hyra standhanduk (20baht), som var mycket bƤttre Ƥn handduken pĆ„ rummet! Lite unken lukt i rummet, som fƶrsvann nƤr AC:n slogs pĆ„. Frukost ingick i min bokning, men provade den aldrig dĆ„ jag fƶrsta dagen inte tyckte den sĆ„g sĆ„ inbjudande ut. Dag tvĆ„ och tre sĆ„g jag inte ens nĆ„gon frukost framdukad, trots att jag var dƤr under frukosttid. Skƶna sƤngar, fungerande AC, daglig stƤdning. Det centrala lƤget i AoNang Ƥr toppen! Ćr i det stora hela nƶjd med min vistelse!